Monday, November 7, 2016

Så kom vinteren

Lørdag 5 november
AK og jeg tok Martinstien denne dagen. Litt tungt og gå i snøen men det bar deilig med tur i dagslys. 

Snøkledde trær rundt oss. Milly forsikrer seg om at alle er med
Søndag var det litt enda lysere på turen da sola prøvde så godt den kunne og trenge gjennom skylaget.
Et lite fellesbilde. Snart er Rox sitt opphold hos oss over. Men enda skal han kose seg med gjenget.
Siden leiligheten enda ikkje er i orden bor jeg på fjerde uka hos AK. Rox og Mynte er sammen med meg mens Milly og Gremlin er hos Lene.
Men de blir hentet og er med på turer. Syns nok det er rart at de blir kjørt tilbake og ikke får komme hjem
Begynner og bli mektig lei dette - alt dette !! AK gleder seg nok til og få det stille og rolig i heimen igjen. 
Dessverre er vannlekkasjen større enn først antatt og det tørkes der enda. Men nå håper jeg på positive meldinger i løpet av dager. At det er tørt nok til at nytt gulv kan legges slik at jeg kan ta pikk og pakk hjem ...... 
Fingers crossed !!

Må slenge med et bilde av verdens mest tålmodige Rox - her brukt som stol av Mynte ❤️


No comments: