Saturday, November 27, 2010

Lørdag Dag1 på Dogs4All

I på vente av at "noen" skal sende meg bilder fra utstillingsringen, så setter jeg ut bilder jeg rått og uhemmet har "stjålet" av facebook...
Det var jo mye annet som skjedde i dag om man ser bort fra 2 hektiske utstillingsringer. Ikke at jeg fikk deltatt så mye på det, men det er jo en dag i morgen også.
Standen har vært godt besøkt og gjorde seg med stor flatskjerm som viste bernerbilder nonstop. "Vi" hadde også ansvaret for raseparade og den ble flott, om man kan bedømme det av bildene.
Bunadkledde Irene og Hege venter på å komme inn i den store ringen. Irene har Maja, Hege med Z, Dessiree sitter på melkevogna med Lattè - tror jeg. Mens vi ser Herbi som skal trekke den andre vognen.
Det ble noen BS'er i ringen ogdet var nok et flott syn .....
Et mer "kjent" innslag på denne siste NKK-utstilling hvert år, er derimot bernerjulebord og gjett om det var vellykket.
Godt over 70 personer benket seg rundt et langbord som virker å bli lengre og lengre for hvert år. Masse mat , masse fantastisk god mat og ikke minst desserter og kaker. Man går runder og plukke litt her og litt der. Strålende avslutning på et utstillingsår.
Men litt "sure oppstøt" .... At de utenlanske utstillere ikke ble med på julebordet er kanskje lett å forstå - det samme gjelder jo selvsagt de som måtte i gruppefinaler. Men de andre norske uten "gyldig" grunn som allikevel satt like ved oss - hvorfor ble dere ikke med ?
Vi hadde i alle fall det kjempemoro der vi satt og koset oss med m/ mat & drikke. Latter'n satt løst og vi hadde det kjempekult ---- spes syns jeg opplysningen om vårt kjære vennepar som endelig skal på kjærestetur med danskebåten - var skikkelig morsomt. De har nemlig klart booke seg på samme båt som vår avdeling på jobben !!!!
Så et siste bilde av Alfred ( som fikk 1 premie ) Han befant seg under all maten da vi trengte litt mer plass for all maten ......

No comments: