Testdeltagere på forhåndstur noen dager før LeeArmand turen lørdag 15.09. Måtte ta en liten runde og se hvor vi skulle gå.
Leirplassen ved Gjermenningen
Idyll i skogen
Nete plasker rundt i sivet.
Stemningsfullt i Gjerdrum skogene
Og hundene koser seg
Gremlin har taket på det og gå over slike trestammer
Bærre flott.
Nete på broen som skapte morsomme episoder noen dager etterpå. Denne dagen ble man nemlig ikke våt da man gikk over.
Prøvde en annen vei tilbake til parkeringsplassen. Gremlin likte ikke og gå over elva.
Får balansere på steiner istedet.
Søndag 16.09 ble det en "på-sparke-tur" Vi gikk til Flabben, men der ble vi ikke lenge. Siden bommene enda var oppe den dagen, kjørte vi helt inn veien mot Flabben. Men det er blitt laget vei inn over der, hvor stien har gått- så det var ikke så fint og gå der.
Tina og Theo balanserer på spor etter Dagmar - uværet som herjet i romjula-11-
Man kan godt si de har snauhogd her - ikke veldig pent ! Og MANGE spor etter store tunge kjøretøy !
kaffe-kjeks- og sjokolade pause.
Tina og Theo som kom helt fra Reipå for og være med på turen dagen før. Det var veldig hyggelig og se dem begge 2 igjen. Theo har jo ikke sett en eneste corgi etter at han dro fra oss som liten valp. Da vi var på besøk der i fjor sommer var ikke Gremlin med.
Kjekkasen
gremlin finner seg steder og ta en hvil hvor som helst.
Tessa er omsvermet, Alfred, Theo og Blue var veldig på henne alle sammen. Indy bare bryr seg.
Jardar dytter vekk en innpåsliten Nete, hun var ikke langt unna han som åt kjeks ...
Men plasserte seg så nærme hun kom .... c",)
Hogst felt
Store krefter har vært i sving her.
Jardar koser Netemor - syns dette bildet er så fint.
Alfred var med på tur.
Og så ble det fellesbilde - om enn litt rotete
Og siden vi glemte ta 3 generasjonsbilde dagen før, måtte vi ta noen denne dagen. Fra høyre har vi Qva ( mor ) så Theo ( barnebarn ) og Gremlin ( barn )
Fineste 3kløver !
Theo er ute og balanserer på vei tilbake også
Qva ville ikke være dårligere.
Og så var det hele 3 generasjoner på trestammen c",)
På vei tilbake og her kan man se hvordan de har "fikset" vei i skogen !! Og de klager på noen skrave hester ?????????????????????
































No comments:
Post a Comment