Friday, August 10, 2012

Siste feriedager nordpå

 Fine tirsdag forsatte med ridetur for Ingeborg og meg. Her driver vi og saler opp de 2 nordlandshestene vi skulle ri. Gml damen Stella ville også ha litt børsting og stell.
 Ståle kom med guttene som gjerne ville sitte foran på hesten hos mamma. Her er det Nikolai som er på plass.
 Og så var det Isak sin tur
 Vi hadde en rolig og fin tur bort- og oppover den nye " LarsToreVeien" c",)
 takker for turen, nordlandshester er fine de - men jeg liker nå best islandshester jeg da !
 Onsdag ble en sløv dag, plutselig åpnet alle sluser seg og et voldsomt ( og veldig lokalt ) regnskyll kom. Vi reiste på besøk til brutter'n senere. Tiana fikk komme inn og var populær hos både jentene og engelsk setter'n Tiro.
 familiefoto i sofaen.
  Og et smil fikk vi endelig lurt ut av poden -------
 Torsdag 08.08 var det tid for avreise, men først et besøk hos mormor. Her er Nikolai sammen med oldemor.
Også jeg tok et langt farvel med mormor......

No comments: