Thursday, September 13, 2012

 Det ble et langt sprang mellom hjemtur fra ferie til 50 års feiring !
Men lysten til og blogge har vært så som så. Jeg kom hjem fra ferie fredag 10 august og reiste lørdag 11 opp til Raufoss. Der hadde man en hyggelig kveld hos Bjørg og Øistein, mat og GULL til håndballjentene i OL.
Søndag 12 dømte jeg harehundutstilling på Gjøvik og storkoste meg med godt vær, hyggelig stemning og mange fine hunder.
Men dagen etter var formen elendig, kort sagt jeg har vært sykemeldt siden. Og lyst til blogging har heller vært laber. Nå jobber jeg 2 dager i uka, ikke alle prøver og tester er tatt så man er ikke helt sikker på hva som feiler meg. Time will tell ....
 Lørdag 18.08 var det NKK Bjerke og Nete var påmeldt. At hun skulle stille der, var vel ingen som hadde trodd i begynnelsen av juli. Men hun er i storform. Var så heldig at Astrid stilte henne for meg, og det gjorde hun veldig bra.
Av en stor åpen klasse tisper ble Nete nr 2 ( IGJEN ) med CK - og det var det for denne gangen.
 Gremlins datter Shakira har vært på sitt første valpeshow på corgispesial på Blaker Skanse. Det gikk veldig bra, litt hopp ble det men hun vant sin klasse og ble 2 BTK
 Fikk hilse på pappa Kosakk også ....
 Samt bestemor
Shakira 4 mndr. Ser ut som hun har eyeliner på seg C",)
 Fått masse fine bilder fra valpekjøpere - på tide og legge de ut. Dette er Coinas datter Bella, hun er på telttur ser man.
Best og passe på øyene sine !
 Trixy's datter Bambi har flyttet til varmere land og der har hun fått seg en lillebror. Ser ut som de storkoser seg sammen.
 Dette er Bobby, han kommer fra B-kullet har Twinkel som mor.
Ser ut som han er blitt en flott og herlig hannhund ! Sjekk det herlige hodet ?
 Ponete, eller Dana som hun heter - har avslappende dager på jobben ser jeg !
Dette er Della. Hun er etter Coin & Qvinna og hun ble 9 år 19.08.12. Still going strong den lille damen !
 Teo Gremlinsønn - har forberedt seg godt for kald vinter i nord. I morgen kommer han på besøk til oss, og skal delta på LeeArmand-turen. Vi gleder oss til og se han og Tina igjen.
Tequila - datter av Trixy. Hun bor i Bergen, men vi håper på et besøk neste gang hun er "over fjellet"
 Så har vi flere bilder av vår finske "sønn" Oizzy. Oizzy og Sascha ble 9 mndr 3 august og det tok ikke lang tid før Oizzy viste frempotene i ringen.
 Flotteste gutten !
 1 september tar guttungen sitt 1 cert og blir BIM
 Og allerede helgen etter tar han cert nr 2 ! her med premier og rosetter. Og et bredt "bernersmil"
 "Sett hva jeg har fått ?"
Cert nr 2 kom for Arne Foss og som 2 BHK kom en annen finsk LeeArmand-hund, nemlig Marre - C.I.B. & FI & SE & EE & LV & LT & BALT & BG & BG GR & ME & RO CH Uj Jezuska av LeeArmand. Flinke  gutter det
 Mens bror Oizzy herjer i utstillingsringer rundt om i Finland, koser søster Sacha seg på fjelltur med fint vær-
 har ikke sett henne på en stund men regner med at vi får sjansen til lørdag.
Fineste Sacha !

No comments: