Saturday, February 6, 2016

Mer ferie 2015

 Elisabeth åpner porten til COWI's hytte paradis
 Panoramabilder av stedet
 Chika og Paris ser på at sauene vandrer forbi på stranda
Godt var gjerde rundt hele eiendommen.
Kiara og jeg prøver badevannet - så vidt det er
 Vi måtte få varmen i kroppen og det ble grilling i haven.

 Prøvde meg i kajakk og klarte holde meg om bord

 Elisabeth lager vafler ute med mange hunder som ville smake
Paris og jeg
 Benyttet også tiden i Tr heim til å besøke Mona og lille Pia. Hun ble glad for å se igjen sine hundevenner fra valpetiden.
 Ny tur i Tr heim - ny topp

 Etter noen dager reiste jeg videre til Rena hvor jeg fikk låne hytta til Per og Rita. Den er bare helt flott og få tilbringe noen dager på. Og været var jo strålende.


Ligger flott til ved et lite vann.
 Og rundt hytta var det mange myrer med MYE av molter. Jeg er ikke sikker på mange kilo jeg plukket i løpet av de 4 dagene jeg var der.
 På vei oppe på på Hemmelfjellet. Super tur og flott terreng.
Hundene på toppen.
Panormabilde. De dagene jeg hadde på hytta var balsam for sjelen.


No comments: